שיחת ייעוץ חינם

מסכי פרסום שונים

התקשרו או השאירו פרטים

לקוחות ממליצים

כחלק מההתפתחות המהירה בתחום מסכי הלד אצלנו כיום ניתן להשיג אצלנו את הפתרונות האולטימטיביים בשבילך. אצלנו במלאי תמצאו את כל סוגי המסכים האפשריים: מסכי מגע, מסכים שקופים, מסכים עומדים, מסכים נטעני, מסכי קבועים או ניידי, מסכי שולחן, עמדות הזמנות מהירות, מסכי רישום מועדון לקוחות, סורקי חום, בקרות כניסה בעזרת צוות התכנון שלנו נוכל להתאים את מסכי הלד המתאימים לך ולצרכיך.

מסך פרסום פוסטר

מסך הפוסטר נועד לפרסום מחוץ לחנות ומאפשר הצבתו במקומות שונים.
כל הדרוש למסך הוא חיבור חשמל, שכן העלאת המדיה מתבצעת באופן אלחוטי.
ניתן להשיג את המסך בגודל "43 , "55 . המסך בעל רזולוציה ובהירות גבוהים ומתאים
להצגה בכל שעות היממה. המסך כולל זכוכית מחוסמת למניעת שבר.

מסך LCD דו כיווני - תלוי מהתקרה

מסך זה מתאים לעסקים שאינם רוצים להניח מסך נייד על הרצפה. מסך זה נתלה מהתקרה ומאפשרת התקנה אלגנטית וללא חיווט נראה לעין.
מסך זה מגיע בגודל "43 ומאפשר הצגה דו כיוונית לפרסום.

מסך LCD עומד על רגל

מסך זה מתאים לעסקים שאינם רוצים מסך קבוע ומעדיפים שינוי מיקום ע"פ החלטתם. מסך זה עומד על רגל ומאפשר התקנה אלגנטית וללא חיווט נראה לעין. מסך זה מגיע בגודל "43 ו "55 ומאפשר הצגה דו כיוונית לפרסום.

מסכי LCD למדפים

מסכי המדף החדשניים שלנו שוברים את כל הכללים !! מהיום ניתן לקבל מסכי LCD איכותיים ביותר בעלי רזולוציה ובהירות גבוהים במיוחד. כל מדף מקבל חיים משלו ומאפשרת הצגה נקודתית של מבצעי מכירות. אפשרות השליטה במסכים האלו הינה מרחוק באמצעות תוכנה יעודית קלה לשימוש או בעזרת USB. כמו כן ניתן להשתמש בשירות ניהול התוכן שלנו ובכך לחסוך שעות רבות של עבודה. ניתו להזמין מדפים אלו במגוון רחב של מידות ואפשרויות כולל אפשרויות של מסך מגע. מסכים אלו יכולים להתממשק למסכים קיימים בחנות ובכך ליצור רצף של תמונות.

מסך LCD נייד

מסך LCD בגדלים "32, "43, "55 מאפשר הצעת תוכן פרסומי ברחוב או בתוך קניון. אי אפשר להתעלם מהמסך וזאת בגלל הבהירות הרזולוציה הגבוהה שלו. איכות של FHD תגרום לכל פרסום שלכם לנצנץ. המסך מצוייד בזכוכית מחוסמת למניעת שברים

תגיות מחיר אלקטרוניות

טכנולוגית ה E-INK הפורצת דרך הגיעה לישראל – העתיד כבר כאן. לא עוד בזבוז כח אדם על החלפות מחירים, לא עוד מחירים לא מסונכרנים בין הקופה למדף. ProScreen הינה הנציגה הבלעדית בישראל של מותג תגיות הESL בטכנולוגיית ה E-INK המתקדמת בעולם. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית אפשר עכשיו לעדכן מחירים לכ 100,000 מוצרים בו זמנית ובלחיצת כפתור. מוצר זה קיים שנים מעבר לים וגרמה לבעלי עסקים רבים להבין שהמוצר חדשני, איכותי וכן חוסך כוח עבודה רב. בעזרת מוצר זה עדכון המחירים נעשה ישירות הקופה הראשית וחוסכת את הצורך בתמחור של מדפים שלמים. פקודה מהקופה ותוך שניות המחיר במדף מתעדכן. המערכת יודעת בדיוק איזה תגית עליה לעדכן ותעדכן אותו בכל שינוי בקופה. מלבד המחיר ניתן להציג על התווית נתונים נוספים כגון: תמונת המוצר, בר קודים שונים וכל מידע אשר תמצאו לנכון להציג.

קירות וידאו

קידות וידאו עשויים מסכים מסכים ובעזרתם ניתן להגיע לכל גודל מסך רצוי וזאת מבלי לאבד מאיכות התמונה. קירות וידאו נועדו ל חדרי ישיבות ואולמות קולנוע ביתים כאחד.

מסך מגע עומד - הרשמת לקוחות למועדון לקוחות

מסך מגע עומד מתאים לאפשר ללקוח להתמצא בקניון, לקבל מידע על מוצרים מיוחדים, להירשם למאגר הלקוחות שלכם ועוד... המערכת פועלת בעזרת מערכת אנדרואיד ומאפשרת התקנה של כל אפליקציה על מסך זה. מסכים אלה נמצאים בקניונים וחנויות בכל רחבי הארץ.

מסך מידע שונים

מסכי מידע אלה מגיעים במגוון רחב של גדלים. ניתן להציבם במאונך או מאוזן ומאפשרים פתרון נגיש ובהתקנה פשוטה. המסכים יכולים להתממשק למסכים שונים הקיימים בחנות ולהציג את אותו הפרסום.